vrijdag 4 februari 2022

Stickers plakken

 


Stickers op straat, ze intrigeren me. Wie laat ze drukken, wie betaald ze en wie plakt ze en wat proberen ze ermee te bereiken? Vragen, vragen en nog eens vragen.  Zoals bovenstaande sticker met Waarom, ja waarom plak je deze sticker. De andere stickers op deze afbeelding blijken toch modemerken, of anderszinds reclame. 

 


Fear is over if you want it, zou een wappie kunnen zijn, maar dan heeft hij zijn boodschap wel heel cryptisch verpakt. Ik zou dan zelf voor een iets helderdere tekst gaan.

 


Acidgruzgajuck blijkt een kunstenaar met een webshop te zijn waar je zijn (meest erotishe) tekeningen kunt kopen.

 


Deze poster is echt interessant, het is een project om reclame te maken voor gelukkig zijn. Ze proberen niets te verkopen maar je erop te wijzen dat  alles wat je nodig hebt om gelukkig te zijn al in je bezit is. Door meer aandacht te besteden aan het nu, daar waar het meeste geluk besloten ligt. Er worden teksten verspreid van de Dailama en Tich Nhat Hanh. (loop alsof je de aarde kust met je voeten).

En je kan al gelukkig worden door gewoon door de stad te lopen en je te verbazen over de vinding rijkheid van mensen die overal stickers en postertjes op plakken.

3 opmerkingen:

  1. Vaak vind ik de stickers grappig, bij Eindhoven, waar ik nu een weekje in een huisje zit, zijn de meeste fietsknooppunten beplakt met wappie stickers , zeer irritant. Knooppuntroutes zijn zo niet meer te volgen. Veel sympathie voor hun ideeën krijgen ze hier niet mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie niet veel stickers (of ik let niet goed op). Wat me wel opvalt zijn A4tjes met een foto van Willem die 50 wordt op alle lantaarnpalen, die vervolgens weken veregend blijven hangen. En vermiste katten A4tjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo daar, als een nieuweling in crypto-valutahandel, verloor ik veel geld door alleen op de markt te navigeren. In mijn zoektocht naar een echte en vertrouwde handelaar, kwam ik Anderson Johnny tegen die me begeleidde en hielp om zoveel winst te maken tot een bedrag van $ 40.000. Ik deed mijn eerste investering met $ 1.000 en behaalde een ROI van $ 9.400 in minder dan 8 dagen. U kunt contact opnemen met deze deskundige handelaar via e-mail tdameritrade077@gmail.com of op WhatsApp +447883246472 en wees klaar om uw eigen getuigenis te delen

    BeantwoordenVerwijderen