dinsdag 2 juli 2024

Zomer

 

Ik schreef het de vorige keer al, ik ben de laatste tijd best druk. Hemeltje het halve jaar is al voorbij zonder dat ik er erg in heb. Straks is het Kerst en is de zomer ongemerkt voorbij gegaan. Heb ik alleen maar thuis gezeten en dvd’s gekeken. Daar moet ik wat aan gaan doen.

Ik heb het boek: Since you've been gone gelezen. Waarin een meisje voor haar vriendin een to-do list voor de zomer maakt omdat ze zelf weggaat.


Dat lijkt mij een prima idee. Normaal maak ik alleen to-do lijstjes met vervelende dingen als: wasmiddel kopen, koelkast uitsoppen ect. Maar nu heb ik een andere lijst gemaakt:

5 x zwemmen in zee ( ik woon 800 meter van het strand, dus dit is te doen)

3 x cocktails drinken bij een strandtent ( in mijn hele leven maar 1x een cocktail gedronken )

2x BBQ

2x Fietsen door de duinen

2 x kamperen

2x naar een zomerfestival

Zoals je ziet houd ik geen tijd over om dvd’s te kijken. Ik ga mijn lijstje afwerken en straks terug kijken op een heerlijke zomer. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee. 


Heb jij als lezer nog dingen die ook op mijn lijstje horen te staan? Ik hoor het graag.

3 opmerkingen:

  1. Met een heldere hemel sterrenkijken... Of wat meer specifiek: de meteorenzwerm Perseïden, in de nacht van 12 op 13 augustus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi lijstje! Goed om het heft van je leven zo in handen te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Koop minimaal 2 dingen bij een kringloop die je absoluut niet nodig hebt maar waar je blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen