zaterdag 19 augustus 2023

Lexa 3

 

Ik had zondag de bus gemist en moest een half uur wachten op de volgende bus. Maar ik had Lexa op mijn telefoon, dus de tijd vloog voorbij en tijdens de busrit zat ik al een date te bespreken met de man die mij wel leuk leek.

Ja, zo snel kan het dus verkeren in de Lexa wereld.  Ik begin er nu ook een beetje aan te wennen, de spanning en de teleurstellingen verwerken als dingen anders lopen. Je moet er gewoon niet te zwaar aan tillen. Ik heb gelezen dat je gemiddeld 120 potentiële kandidaten af moet voor je de ware vindt. Nou ik hoop dat ik niet met ze allemaal koffie hoef te drinken. Dat worden dan heel wat bakkies.

Maar ik ga niet alle details delen op mijn blog. Dat is niet zo netjes en het wordt ook een beetje saai voor jullie.

Alleen als ik weer een date heb met een hartchirurg die motor rijdt en het blijkt een Hels Angel van de F-side zal ik jullie natuurlijk weer mee laten genieten. Ik snap nu trouwens ook waarom hij ineens wou bellen terwijl we al een date hadden staan. Maar de afspraak was op zondagmiddag en toen speelde Feijenoord.

De man waar ik komende zondag een date mee heb, heb ik gevraagd of zijn favoriete voetbalclub niet speelde op die tijd. ( Ik leer ook van eerdere ervaringen, ik ben een soort AI.) Een date met jou gaat natuurlijk voor voetbal, was het antwoord. Nou kijk, deze relatie heeft misschien potentie.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten